Re: [WINNT] Windows 7 - okno cmd

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - okno cmd
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 18 Jun 2017 15:08:05 +0200

Użytkownik "Peter" <peter_xx@xx.wp.pl> napisał w wiadomości news:59466582$0$5163$65785112@news.neostrada.pl...
Nic z tego, to juz przerabialem z poleceniem Start i dukliku na belce.
Tworze plik cmd z zawartoscia
start /max D:\MMAGAZYN\M_m32.exe
odpalam go i widze okno cmd powiekszone, a w nim okno programu w dalszym ciagu malutkie.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0d70322ed9dea483

Tekstowy... A spróbuj naokoło - zadeklarować dla tego programu większe czcionki (we właściwościach okna), tu chyba masz 8x12, daj jakąś większą (może być potrzebna zzmiana kroju, ale program nie powinien stracić na czytelności), najłatwiej na otwartym oknie, a następnie dociagnij rozmiary ramek (chociaż u mnie na oknie DOSowym dociągają się same, rozwaqli się to jednak, jeśli rozmiar czcionki będzie za duży, wtedy trzeba zmniejszyć i już dociągnąć ręcznie) i daj zapisz na przyszłość? Nie wiem, jak duże uda ci si ustawić... Jak trafisz, to ekran programu zajmie cały , lub prawie cały pulpit i nie będziesz musiał męczyć oczu, ani kombinować ze start z parametrami.

U mnie więcej, jak 36 czcionka nie wchodzi bez zawijania okna, a mam WUXGA. (Lucida Console, tylko taką mam rastrową prócz systemowej, ale jest bardzo czytelna) I wtedy okno DOSowe 80x25 zajmuje prawie cały ekran.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.