Re: [WINNT] Czym porównać zawartość folderów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym porównać zawartość folderów
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Thu, 18 May 2017 06:53:57 +0200
Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:591cbab4$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
W dupie mam poglądy polityczne, prowokacja i trafiłem, WON!
Tu są porady , pomoc, pytania i odpowiedzi, won z polityką!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
Możesz się śmiać, kocham wręcz UNIX'y. Za twardość stabilność. A To, że mam MS
- to łatwiej,
prościej :)
Nie będę rozpisywał: łatwiej było - był terminal (bez jaj niech teraz poda ktoś
jakie były :) )
Problemy były, np. polskie znaki (mazovia/latin). Ale na terminalu u mamy nikt
nie grał :)
Skutek....... teraz .... skutek

Arturze, w pełni zgadzam się z obydwoma Twoimi wypowiedziami.

Pozdrawiam
EZ