Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Mon, 15 May 2017 04:41:02 +0200 (GMT+02:00)
"HF5BS" <hf5bs@t.pl> Wrote in message:

> Zapytam człowieka, któremu to się udałol, ale przypuszczam, że za swoją
> wiedzę zechce zapłaty.

Ale robil to zdalnie? Przypuszczam ze dobrze skonfigurowany Linuks
 jest jak skala, ale zelezy od dystrybucji, pewnie ze jakies dla
 poczatkujacych z setka graficznych utilities do konfiguracji
 systemu to zyzna zacheta do atakow.

> Nie zamula.

Juz same w ESET aktualizacje baz to ponad poltorej setki MB, potem
 proponuje upgrade itp
Po zabutowaniu systemu zaczyna sie skanowanie dyskow, jak trafi na
 wieksze paczki zipow, rarow itp to zaczyna sie "zabawa"

A mowimy tu o win10 na tablecie gdzie zasoby sa skromniejsze niz w
 klasycznym pececie.

> Nie mam tego problemu. A jak wyskakuje, to wiem, że coś jest na rzeczy.

Eee tam, wiekszosc to "informacje"  typu "program blabla polaczyl
 sie z serwerem 123.123.233.133", albo "program bleble jest
 ok"

> Wystarczy wyłączyć/wstrzymać ochronę na czas instalacji.

Ale nie w ESET,  programie tak zabezpieczajacym ze az strach:
 wylaczam rozne jego elementy jeden po drugim a on i tak
 skutecznie uniemozliwia mi zainstalowanie problematycznych
 sterownikow.

> Blokuje je nawet, może to nie tytan, ale dla mnie całkowicie wystarczająco.

A ktory to antywirus, bo ta funkcja jest extra i jako taka moze
 wystepowac (ale nie musi) i z taka a taka skutecznoscia?

> Nie chce.

Ale jak uzywasz shareware to chce :)

> Poza tym wolę, aby mi fałszywie wykrył, niż prawdziwie nie wykrył.

Paredziesiat falszywych alarmow sprawia ze ignorujesz ten prawdziwy.

 > Ja już sobie z tym poradzę.

A ja mam jakas nerwice od tego chyba :)

> A czego się spodziewasz w takim przypadku? Ostrzega cię jak umie

Paredziesiat falszywych alarmow sprawia ze ignorujesz ten prawdziwy.

> Obywam się bez nich.

Ale ja mam nerwice od durnych reklam!

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/