Re: [WINNT] Współdzielenie katalogu - via internet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Współdzielenie katalogu - via internet
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 27 Apr 2017 17:20:03 GMT
Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Jaki klient chmurowy, choć niekoniecznie musi być chmurowy, może być np.
> torrentowy, umożliwi współdzielenie katalogu przez dwa lub więcej zdalnych
> komputerów?
> Czyli mam katalog c:\shared i ktoś gdzieś ma katalog np. d:\pliki i
> chciałbym, aby te katalogi były zdalnie synchronizowane. Wrzucam coś do
> swojego to pojawia się na drugiej maszynie, tam ktoś wrzuci plik to pojawia
> się u mnie.

> Warunkiem jest to, żeby oba te klienty nie musiały pracować na wspólnym
> koncie (login/pass) tylko każdy był niezależny.

> [...]

Każda usługa typu OneDrive, Dropbox itd. umożliwia współdzielenie
folderów i plików. Przykład z OneDrive[1][2].

1.
https://support.office.com/en-us/article/Share-OneDrive-files-and-folders-9fcc2f7d-de0c-4cec-93b0-a82024800c07
2.
https://support.office.com/en-us/article/Add-and-sync-shared-folders-to-OneDrive-8a63cd47-1526-4cd8-bd09-ee3f9bfc1504