Re: [WINNT] Współdzielenie katalogu - via internet

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Współdzielenie katalogu - via internet
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 27 Apr 2017 18:10:23 +0200
On Thu, 27 Apr 2017 16:09:55 +0100, 2late wrote:

> No nie wiem jak jest teraz, moze inna wersje sprawdzales, a moze dla firm
> sa inne stawki. Z tego co wiem, jest wersja darmowa, a platna, to
> jednorazowo £40. Mnie sie udalo okazyjnie na black firday kupic za £20
> chociaz przez kilka lat wczesniej radzilem sobie z wersja darmowa.
> Wg mnie, rewelacyjny kawalek softu.

Sorry, rzeczywiście najpierw trafiłem tylko na komercyjne, ale głębiej była
darmowa, z ograniczeniami i do użytku osobistego, ale właśnie taki użytek
mnie interesuje.
A apka czy wręcz filozofia (P2P) za tym stojace są zacne i działa to
dobrze. Omija ograniczenia pojemności kont jakie narzuca np. dropbox.
Dzięki!

--
pozdrawiam
Roman Tyczka