Re: [WINNT] Brak polskich znaków w menu - rosyjskie w zamian ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak polskich znaków w menu - rosyjskie w zamian ???
From: "ZeteR" <nospam@accepted.com>
Date: Mon, 10 Apr 2017 16:19:12 +0200
Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości news:ocft05$bog$1@node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości y1ofq0s68swy.dlg@tyczka.com">news:y1ofq0s68swy.dlg@tyczka.com...
On Mon, 10 Apr 2017 03:00:49 +0200, ZeteR wrote:

[...]
Ki dyjabeł ??? Instalacja naprawcza uzdrawia sytuację, ale to jest
rozwiązanie nieco kłopotliwe.
Pewnie jest toto proste, ale koncepcje mi się skończyły.
Mam obraz tego dysku, mogę kombinować ad mortem defecatam..

Może masz pliki fontów obce czyli bez naszej strony kodowej?

Albo font jest ustawiony na niewłaściwą stronę kodową?

Wszędzie w rejestrze jest np. Tahoma,0 = Tahoma,238
Chodzi wyłącznie o fonty ekranowe, wpisy w rejestrze
dla Font i FontSubstitutes są identyczne jak w zdrowym systemie.
Ponowna instalacja nie wchodzi w rachubę, także naprawcza.
(mimo iż na jednym z próbnych dysków z "chorym" systemem
to zrobiłem i  działa, ale to żadne rozwiązanie. Problem znany:
https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-windows_install/brak-polskich-znak%C3%B3w-w-niekt%C3%B3rych/9e16e74b-65cf-4d82-9292-38e7bd83beb0?msgId=ff346313-ccac-4675-8f4e-047b125cb5fe

bez skutecznego rozwiązania

--
ZeteR