Re: [WINNT] Przypisanie kluczy w MS Excelu - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przypisanie kluczy w MS Excelu - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sun, 9 Apr 2017 11:04:27 +0200
Użytkownik "EZ" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:58e9f4e7$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "EZ" <no@spam.com> napisał w wiadomości
news:58e9d5e9$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
może przy użyciu Autokorekty w Excelu?
https://excelribbon.tips.net/T009332_Defining_Shortcut_Keys_for_Symbols.html
Spróbuję przez to przebrnąć.
Coś mi nie wychodzi.
Zdaje się, że nie zupełnie rozumiem poleceń 2. i 4. Jako 2., czyli
"Select the cell that contains the symbol" wybieram dany znak z tabeli
znaków dla danej czcionki. Potem naciskam F2, ale nie wiem co mam
zrobić w punkcie 4. opisanym jako "Select the symbol, and only
the symbol." Gdy znowu zaznaczę dany znak w tabeli i wykonam
wszystko do końca, to po wpalcowaniu przyjętego skrótu mnemonicznego
i spacji, zamiast danego symbolu w komórce Excela pokazuje mi się adres html
strony z tą instrukcją. Zmiana symbolu mnemonicznego nie pomaga.
Czy ktoś korzystał z tego sposobu i mógłby pomóc?
Wydaje mi się, że byłby wygodny w stosowaniu.

Działa. W punkcie 2. trzeba wstawić ten symbol do arkusza Excela, a w punkcie
4. trzeba ten symbol i tylko ten symbol podświetlić

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
EZ