[WINNT] Opera i Silverlight

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Opera i Silverlight
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 6 Apr 2017 10:19:33 +0200
Potrzebuję użyć Silvelighta (do eurosportplayera)
pl.eurosportplayer.com/faq.shtml?qid=39
Mam Operę 36.0 i mimo, że stronę testową
pl.eurosportplayer.com/diagnostic.shtml przechodzi:

"Silverlight:
Zainstalowane (5.1.50905.0)'"

ale przy próbie odtwarzania czegokolwiek eurosportplayer komunikatuje, żeby
włączyć wtyczkę:

"Please enable Silverlight to enjoy Eurosport Player channels
Jak włączyć wtyczkę Silverlight?
Możesz również skorzystać z następujących przeglądarek:
Firefox Version 4+
Internet explorer Version 9+"

Ponoć v. 36 już nie wspiera wtyczki Silverlighta, ale podobno Sillverlighta
wspierała jeszcze Opera 35.
Z kolei tu piszą o wersji Silverlight 5: 5.0.61118.0 (a moja jest 5.1.50905.0
czyli nowsza?):
pl.eurosportplayer.com/faq.shtml?qid=43

Czy ktoś z Was ma Operę 35 i może potwierdzić wspieranie Silverlighta?

A jeśli tak, to z którego pewnego źródła zaciągnąć ostatnią wersję Opery 35 (na
Win XP)?

Z rozpaczy zainstalowałem Firefoksa (nigdy nie lubiłem FF i zdanie podtrzymuję)
z Silverlightem - działa, ale strasznie rwie transmisję (skacze, długie lagi,
buforowanie przy internecie 60Mb/s) - chciałbym sprawdzić, czy Opera by nie
rwała.