[WINNT] Tablet z Win10 i klawiatura ekranowa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Tablet z Win10 i klawiatura ekranowa
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 30 Mar 2017 09:54:43 +0200
Jest tablet z Win 10, wszystko ok poza kretyńskim zachowaniem klawiatury
ekranowej. Gdy piszę słowo na górze pojawiają się podpowiedzi zgodnie z
wklepanymi literkami i teraz są dwie możliwości:
- wybieram jakiś zaproponowany wyraz i go "klikam"
- piszę do końca to co chcę bo podpowiedzi mi nie pasują

W obu przypadkach debilna klawiatura wrzuca w pole tekstowe to co już
wpisałem + wyraz zaproponowany, czyli pisze np.
kalo[tu wybieram palcem podpowiadany wyraz kaloryfer]
i do pola tekstowego ląduje: kalokaloryfer
Gdy napiszę do końca kaloryfer i nacisnę spację to w polu ląduje tekst:

kaloryferkaloryfer[spacja]

Co z tym cholerstwem zrobić?

Dodam jeszcze, że w tablecie jest inna wersja klawiatury ekranowej niż w
desktopie, nie ma tam żadnych opcji konfiguracyjnych poza wyglądem
klawiatury.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka