[WINNT] Spsowałem cosik, spitoliwszy w systemie...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Spsowałem cosik, spitoliwszy w systemie...
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 29 Mar 2017 22:27:24 +0200
No właśnie, spsuło się było... acha, może najpierw ad rem...
Otóż, system mi się zeBSoDził na niebieskio z numerem 0x8E, ale diagnostyka nie potwierdza problemów z pamięcią, ani w ogóle ze sprzętem. W zasadzie nawet się specjalnie się nie przejmuję, rzadko się to dzieje, ale, co innego mnie zastanowiło...
Cały komunikat, był po angielsku, choć system jest polski, XP SP3PRO.
Sys i tak idzie do zaorania, a ja już nie pamiętam, w którym momencie mu narzeźbiłem, że się język w takim miejscu zmienił? Zamiast to prostować, bo w sumie i tak nie stanowi to problemu, zastanawiam się, jak to jeszcze bardziej popsuć, żeby komunikat BSoD był np. w suahili, mlaskanym xhosa, surżyku, w języku volapuk, albo jeszcze jakmiś bardziej egzotycznym...? :) Jak już, to idźmy na całość, wybieram bramkę numer dwa, lubię koty i chętnie pogłaskam Zonk-a :) Ale, aby nie przegiąć pały i nie popsuć bardziej niż trzeba, aby dotrwało to nadchodzącej (w nienajbliższym czasie) orki, a przy okazji zadziwiło nieco np. gości ("mogę skorzystać z netu?" - spokojnie, jestem pewien osoby, która prosi), ja sobie poradzę, zresztą, jesli, to niech mi się tylko te BSoDy tak niecodziennie objawiają... Hmm... a może zrobić efekt akustyczny, żeby przy niebieszczeniu ekranu, komputer wydawał jakiś nieprzyzwoity odgłos? (jak np. z nieistniejącej już strony WavHounds)? Bo zwykłe dźwięki systemowe, to nie problem... ale, żeby komp zachowywał się niekonwencjonalnie i takowoż dźwięczał? A może po prostu nie przesadzać i zostawić, jak jest? Bo korzystać się daje, a niebieski wpada nie częściej, niż 2-3 razy w miesiącu...

(C) Kabaret Neo-Nówka.

  • [WINNT] Spsowałem cosik, spitoliwszy w systemie..., HF5BS <=