Re: [WINNT] Czysta instalacja Win10 uszkodziła fabryczną partycję recove

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czysta instalacja Win10 uszkodziła fabryczną partycję recovery-jak naprawić?
From: bartmeteo@gmail.com
Date: Mon, 27 Mar 2017 11:32:40 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 14:53:16 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:

> Rozumiem, że nie zrobiłeś uaktualnienia systemu do w10, tylko
> zainstalowałeś w10 na partycji na której był wcześniejszy system(po
> sformatowaniu jej).
Zgadza się. Wcześniejszy Win10 wgrany fabrycznie.

 Jeśli w Windows 10 nie ma nigdzie żadnej opcji do
> przywrócenia poprzedniego systemu(stanu rzeczy) to musisz kombinować.

Opcja jest ale przywraca tylko moją czystą instalację.

NIe wiem czy jest sens już kombinować. Czy to warte jest w ogóle. Tym bardziej,
że teraz zobaczyłem. W "zarządzanie dyskami" partycja recovery oraz jakaś
windowsa. Obie są puste. Wnoszę po tym, że mają opis 100% wolnego miejsca.
Jeśli to prawda. To po herbacie raczej. NIe wiem co mogło je wyczyścić.
Dziękuje za pomoc.