Re: [WINNT] WIndows 10 czysta instalacja a partycja recovery

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WIndows 10 czysta instalacja a partycja recovery
From: bartmeteo@gmail.com
Date: Sun, 19 Mar 2017 06:16:26 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 19 marca 2017 12:57:06 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Pozostaje logika - w jaki sposób 7ka miałaby skasować partycję
> odzyskiwania z 10ką?

No właśnie nie wiem czy logika w tym przypadku zawiłym (przynajmniej dla mnie)
jest dobrym doradcą.  Instalacja Win7 czy czystego Win10 same chyba tworzą
jakieś swoje partycje ukryte. Czy się nie nadpiszą z tą fabryczną recovery.
Tego się obawiam.

> Nie, ale przy normalnym użytkowaniu nie powodów bać się (przypadkowej)
> utraty tej partycji.

O przywróceniu fabrycznej partycji myślę w kontekscie ew. gwarancji i ew.
sprzedaży kiedyś. Gdyby znikła po moich instalacjach.

> Masz dodatkową płytę CD (ew jakiś inny nośnik) z sterownikami do
> laptopa? Pytanie jest o tyle zasadne, bo mimo tego że sam W10 będziesz
> mógł zainstalować z nośnika zewnętrznego, to możesz mieć problemy z jego
> pełną funkcjonalnością. Mogą nie działać niektóre skróty klawiaturowe,
> klawisze funkcyjne itd.

Nie, nie mam żadnego dodatkowego nośnika z sterownikami. Ale przecież są na www
producenta. Tam też bym ich szukał w przypadku instalacji Win10 z kupionego DVD.

No tak, kwestie licencji pominołem.