Re: [WINNT] WIndows 10 czysta instalacja a partycja recovery

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WIndows 10 czysta instalacja a partycja recovery
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Sun, 19 Mar 2017 12:16:53 +0100
W dniu 2017-03-19 o 10:42, bartmeteo@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 19 marca 2017 08:45:32 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

Nie, gdy nic nie będziesz kombinował z fabrycznie założonymi partycjami,
to nic nie ma prawa się stać.
Nowe systemy nie nadpiszą MBR, tablicy partycji? Jesteś pewien?
A może znasz pewną metodę skopiowania partycji recovery tak by można było ją
przywrócić z niebędnymi elemenatmi do jej uruchomienia?

Nie, przecie nie musisz nic zmieniać w rozkładzie partycji,. Jestem pewien bo już kilka razy instalowałem 10kę na laptopie z fabrycznie zainstalowaną 7ką. Teraz wróciłem do 7ki, oczywiście z partycji odzyskiwania.

W moim lapku taką metodą jest zrobienie kopii bezpieczeństwa na płytach DVD, jest do tego stosowny kreator. Wtedy można wgrać system nawet w wypadku awarii HDD.

Natomiast nie wiem czy w Twoim wypadku jest sens, bo pewnie masz dodatkową płytę CD z sterownikami do laptopa a sam obraz ISO Win 10 możesz pobrać ze strony MS.