Re: [WINNT] MS Office tanio i legalnie.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MS Office tanio i legalnie.
From: Krzysztof Mitko <invalid@kmitko.at.list.dot.pl>
Date: Thu, 2 Mar 2017 08:27:34 +0000 (UTC)
["Followup-To:" header set to pl.comp.os.advocacy.]
On 2017-03-01, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Nie potrzeba Office.
> Pamiętam panie - bo facetowi to by chyba nie przyszło do głowy ;) -

Och, zdziwiłbyś się. Znam facetów, którzy nie potrafią zapisać poczty na
dysk i przychodzą do mnie, gdy tylko webmail im się zapcha (skrzynka 2 GB
starcza na jakieś trzy miesiące, jeśli dostaje się wszystkie możliwe
newslettery i spam, a nigdy nic się kasuje). Innego faceta uczyłem, jak
jak skopiować dokument z pulpitu na USB. Nie wspominam już o skrócie
alt-tab, bo bez tego przecież da się pracować :).

--
A spokesman said: “Would you like to buy some of my spokes?”