Re: [WINNT] MS Office tanio i legalnie.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MS Office tanio i legalnie.
From: Krzysztof Mitko <invalid@kmitko.at.list.dot.pl>
Date: Wed, 1 Mar 2017 15:12:46 +0000 (UTC)
["Followup-To:" header set to pl.comp.os.advocacy.]
On 2017-03-01, z <z@z.pl> wrote:

> Dla prostych dokumentów i owszem ale jak próbujesz coś bardziej
> skomplikowanego (ramki tekstowe, obrazki wszelakiej maści, tabelki... to
> nie ma pewności jak się otworzy w kogoś innego innym officem.
> A niestety "ludzkość" używa tych programów do wszystkiego np. do
> projektowania do druku ;-) W mordę!

W dodatku zdarzają się instytucje państwowe (np. MNiSW i NCBiR), które
dostarczają wzory umów i raportów wyłącznie w formatach MS Office. I to
w twoim interesie leży, żeby na komputerze urzędnika nic się nie
rozjechało.

--
A spokesman said: “Would you like to buy some of my spokes?”