Re: [WINNT] W10 i panel sterowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 i panel sterowania
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 09 Feb 2017 11:40:01 GMT
Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> wrote:

> Przypomnę, że mowa jest o W10 upgradowanych z wcześniejszych wersji.
> W nich siedzi pierdziesiąt sterowników i przynajmniej mi łatwiej jest
> zainstalować system na czysto, niż resetować taki system, a potem
> wydłubywać te stare sterowniki i ich efekty.

Ale co ty chcesz wydłubywać? Instalujesz upgrade systemu X do X+1 i
wiesz że masz drukarkę. Sprawdzasz czy są sterowniki do niej dla X+1 i
instalujesz. Podobnie zresztą jest z każdym sprzętem. Chyba nie będziesz
udowadniał teraz że hipotetycznie 29 lipca 2015 roku zainstalowałeś W10
1507 i od tego dnia nigdy byś nie uaktualnił żadnego sterownika.

--
Piotr Borkowski