Re: [WINNT] W10 i panel sterowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 i panel sterowania
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 07 Feb 2017 18:40:02 GMT
Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> Więc jak wytłumaczyć, że po resecie do "Removes apps and
>  drivers you installed." pod byle pretekstem (np. otwarcie panelu
> sterowania) pojawia się "niebieski ekran" zanim cokolwiek zacząłem
> instalować?

Alternatywne fakty na potrzeby tej dyskusji(na co wskazują też twoje
twierdzenia o niepamiętaniu wszystkich przypadków). Chyba nie zaczniesz
udowadniać że system odtworzony od zera ma pozostałości ze starej
instalacji a Microsoft tylko dla zabawy dał opcję Remove everything z
podopcją zamazania całego dysku aby niemożliwe było odzyskanie danych.
Tak czy owak z mojej strony EOD w tym temacie.

--
Piotr Borkowski