[WINNT] rozmiar punktu przywracania systemu przekracza ustawioną wartość

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] rozmiar punktu przywracania systemu przekracza ustawioną wartość
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sun, 5 Feb 2017 11:37:10 +0100
Witam,
System Windows 7 HP.
Dla potrzeb przywracania systemu, ustawiłem maksymalne użycie miejsca na dysku 2,23 GB (6%). Tydzień temu utworzyłem ręcznie punkt przywracania. Zajął wówczas około 40 MB. Od tego momentu miejsce zajmowane przez ten punkt systematycznie zwiększało się. Zaznaczam, że w tym czasie nie dokonywałem żadnych instalacji, ani nie wykonywałem jakichkolwiek czynności (np.aktualizacje winupdate), które powodowałyby automatyczne tworzenie punktu przywracania systemu. Kilka dni temu zauważyłem, że używany obszar magazynu nieznacznie przekroczył maksymalną ustaloną wielkość. W kolejnych dniach odnotowywałem kolejne przyrosty. Dzisiaj przekroczenie maksymalnego przydzielonego obszaru wyniosło 0,65GB.
Obrazowo wygląda to tak:

https://zapodaj.net/95464cc402e4e.jpg.html

Moje pytania:
1-Czy utworzony na starcie punkt przywracania był niepełnowartościowy?
2-Dlaczego system codziennie dopisuje jakieś dane?
Przeglądałem w tym czasie tylko internet, więc nie dokonywałem żadnych zmian w systemie. Czy jak przypadkowo złapałbym szkodnika, to zostałby on również dopisany do zawartości punktu przywracania systemu? 3-Dlaczego system zezwala na spore, bo ponad 30% przekroczenie wartości ustalonego obszaru przeznaczonego na punk przywracania?