Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OT Wirtualne maszyna
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 16 Jan 2017 11:01:00 GMT
Witaj , 14 sty 2017 w news:6cbe80d4-e3eb-4835-b157-e72ef0dcf264
@googlegroups.com napisałeś/aś:

> Pytanie
> Czy ma to sens ?
> Czy mozna na takiej maszynie odpalic windowsy
> i czy to moze byc windows kt˘ry mam obecnie (licencja)?
Jeśli chodzi o licenecje, to był na grupie parę tematów i ZTCP to
licencja na virtualkę musi być inna, żeby było super legalnie.
Ciekawe. Jak napisał Tomasz, keyloger cię załatwi. Można to chyba obejść
używając w wirtualnym systemie klawiatury ekranowej (osk.exe w W7).
Pytanie, czy są takie sprytne świństwa, które obecne na hoscie potrafią
"zainfekować" virtuala, albo jakoś przechwycać ruch sieciowy i coś z tego
wyciągnąć?
Najlepszy wydaje się live linuks z pena, ale przecież tam też można wejść
na jakąś podrabianą stronę, czy coś takiego.
Poza tem, jeżeli dobrze kojarzę, to nawet jak ktoś uzyska dane do
logowania do konta, to zostaje jeszcze sms autoryzacja przelewu, czy
zmiany nr tel. i to tutaj jest newralgiczny pkt - tzn. nie dać się
nabrać, jak coś jest podejrzanego.