[WINNT] OT Wirtualne maszyna

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] OT Wirtualne maszyna
From: suryga@gmail.com
Date: Sat, 14 Jan 2017 06:36:07 -0800 (PST)
Znowu przeczytałem że
https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,7550,zlosliwe-oprogramowanie-generujace-falszywy-komunikat-systemowy.html

Kiedyś wirusy groziły ze stracę zdjęcia lasek
Teraz że stracę konkrętną kasę - a na to zgody nie ma :)
Wychodzę z założenia że antywirusy działają tylko na stare wirusy.

Wymyśliłem sobie że będę miał system tylko do transakcji bankowych.
Najpierw miał to być linuks wybierany przy ładowaniu się systemy.
Tylko kto teraz wyłacza laptopa.

Ostatnio okryłem że mój NAS jest w stanie poprzez WIFI być źródłem
video.
Czyli moc obliczeniowa jest.

NAS ma też odpowienie narzędzie do wirtualizacji
(a przy okazji czegos się nauczę) :

https://www.qnap.com/pl-pl/tutorial/con_show.php?op=showone&cid=103

Plan jest taki :
stawiam maszynę
na pulpicie ma ikonkę
klikam i łącze się z maszyną
odpalam chrome
robie w banku co trzeba
rołaczam się.

Pytanie
Czy ma to sens ?
Czy można na takiej maszynie odpalić windowsy
i czy to może być windows który mam obecnie (licencja)?