[WINNT] Win 7 64bit udostępnianie drukarki dla win xp 32bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 7 64bit udostępnianie drukarki dla win xp 32bit
From: garbus2295@gmail.com
Date: Thu, 12 Jan 2017 02:03:43 -0800 (PST)
Witam. Wiem że już nie jeden taki temat by ale żaden mi nic nie mówi. Chodzi o
to, posiadam komputer stacjonarny z Windows 7 64 bit do którego jest podłączona
kablem USB drukarka Brother MFC-J220 i mam też drugi komputer stacjonarny z
Systemem Windows XP 32 bit. Chce aby oba urządzenia mogły korzystać z drukarki,
w Win7 udostępniłem drukarkę za pomocą Start/Urządzenia i Drukarki/Brother
MFC-j220/właściwości/udostępnianie, ustawiłem tez uprawnienia, wyłączyłem
zapory, jest utworzona Grupa Domowa. Komputer z win 7 widzi wszystko co jest na
win XP, może edytować, dodawać i usuwać, natomiast win XP nic nie widzi na win
7 ( wie o jego istnieniu ale nie może wejść na niego). Co robic aby komputer z
Win Xp mógł korzystać z drukarki.