[WINNT] Jak wysłać sprytnie skrót?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak wysłać sprytnie skrót?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Thu, 12 Jan 2017 00:48:07 +0100
A chodzi tu o wrzucenie tego skrótu do podfolderu (lub skrótu do folderu
o innej lokalizacji), zawartego w folderze SendTo. Jeśli ktoś nie wie,
czym jest ten ostatni, to spieszę wyjaśnić, że to on zawiera wszelkie
możliwości, które się rozwijają, po prawo-kliku na jakimś folderze, bądź
pliku, jako "wyślij do". To wielce użyteczny mechanizm, i warto w nim
wprowadzić różne swoje dodatki. Folder ten jest systemowy, a więc w
takiej sobie Windzie-10 jest skrzętnie przed użyszkodnikiem ukryty, i
nie widać jego samego, ani nawet żadnego z jego 4 nad-katalogów. Co za
MS-perfidia! Ale da się go otworzyć "kluczem" następującym:
C:\Users\[nazwa użyszkodnika]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
(o ile C: jest Twoim dyskiem systemowym!). Zamiast [nazwa ~ ] trzeba
wpisać aktualną, oczywiście. Co warto tam zmienić? Ano wpierw dodać
skrót do... tegoż folderu! Co pozwoli później bardzo już łatwo wrzucać
tam kolejne dodatki, np. skrót do Total Commandera: gdy wyślemy później
(poprzez mechanizm "wyślij do") jakiś katalog, kierując go do TC, to ten
ostatni wystartuje z tymże katalogiem otwartym, co jest dość wygodne.
Ale jeszcze umieściłem tam skrót do katalogu "ważne", w który chciałem
wrzucać skróty do najczęściej używanych (a bywa, że zapominanych)
katalogów. Ale z efektów zadowolony nie jestem, bo myślałem, że da się
to zrobić tak, jak z zawartym w SendTo poleceniem o nazwie:
Pulpit (utwórz skrót)
- niestety, działa inaczej: gdy do folderu "ważne" wysyłam cokolwiek, np
katalog, to jest on tam *kopiowany* w całości. No cóż, wyjściem jest
zrobić to w 3 krokach:
1. Wpierw utworzyć (gdziekolwiek) skrót do elementu, który chcemy wysłać
do "ważne".
2. I ten skrót wysłać znaną metodą.
3. Po czym go usunąć z tego "gdziekolwiek", aby nie zaśmiecał (np pulpitu).
No ale wolałbym, aby działo się to tak, jak z utworzeniem skrótu na
pulpicie, czyli w jednym kroku!
Czy ktoś wie, jak sklonować to polecenie "utwórz skrót", z docelowym
katalogiem zawartym w SendTo? Napisałem "sklonować", ale żadne próby
tegoż nie okazały się owocne.