Re: [WINNT] Total Commander Mutli Rename Tool i sprawa polska

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Total Commander Mutli Rename Tool i sprawa polska
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Tue, 3 Jan 2017 19:14:59 +0100
OK, ale którym programem?
Jak mam spod stacji pracującej pod XP zmienić w nazwach plików leżących na
linuksowym serwerze wszystkie polskie litery na odpowiadajace im litery
łacińskie z zachowaniem wielkości liter?
Plików jest powiedzmy 1500 więc na ręczne robótki nie mam czasu.
Do tego trzeba mieć wariant awaryjny na istnienie już innego pliku Lodz.ts przy
zmianie literek w pliku Łódź.ts

-----