Re: [WINNT] Dolny pasek zadań-programów w xp - możliwość zmiany kolejnoś

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dolny pasek zadań-programów w xp - możliwość zmiany kolejności, sortowania otwartych okien na pasku
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Fri, 27 Jan 2017 14:55:06 +0100
Poszerzenie jest mi znane od lat na kilka wierszy - a nie o to mi chodzi, szkoda zawężać rozszerzonym paskiem aktywne pole ekranu. Rozszerzanie ma tą wadę, że jak miałeś otwarte n-okien firefox i były one wyświetlane na pełnym aktywnym polu ekranu ograniczonym od dołu szerokością paska, to jak rozszerzysz pasek i dostosujesz sobie do niego już otwarte okna i po jakimś czasie wrócisz do jego standardowej szerokości, to system zapamiętuje fakt, że przez chwile pasek był szerszy i nowe okna otwierają się już nie na pełnym polu ekranowym tylko dalej myślą, że pasek ma szerokość np 3 wierszy i od dołu trzeba rozciągać te nowe okna do powróconej szerokości paska.