Re: [WINNT] Instalowanie Windows-a 10 z innej partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalowanie Windows-a 10 z innej partycji
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 23 Jan 2017 22:50:23 +0100
Z licencyjnego punktu widzenia wirtualna maszyna to to samo co fizyczna.

Mam Windowsa, co więcej 8-ka była w wersji Box, czy można zainstalować jednocześnie u siebie i jednocześnie na wirtualnym na tym samym komputerze ale wirtualna maszyna inna.

Czyli masz dwa komputery a licencję jedną. Nie możesz legalnie instalować tu i tu.

Poza tym mam starego Windowsa 8 OEM, ale chyba nic z niego nie będzie bo zmieniałem płytę główną a on był przypisany do płyty.

Zgadza się.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/