Re: [WINNT] Instalowanie Windows-a 10 z innej partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalowanie Windows-a 10 z innej partycji
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 23 Jan 2017 21:11:07 +0100
Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):
pamiętam jak za czasów chyba Windows-a XP miałem instalkę systemu na partycji E:\ [ lub na zewnętrznym dysku ] i z tej partycji instalowałem system na dysk C:\ , taka instalacja była sporo szybsza od instalowania z CD & DVD , czy przypadku np. Windows-ów 7 , 8 , 10 i nowszych nadal jest taka możliwość ??

Nie wiem czy jest, ale począwszy od Visty jest zupełnie inny instalator bazujący na pliku WIM (https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Imaging_Format) i działa on dużo szybciej od instalatora XP. Więc pewnie nie będzie tak dużego zysku z instalowania z dysku. Poza tym dla zwykłego użytkownika, który instaluje system raz na kilka lat, nie ma większego znaczenia jak szybko się instaluje system. Jeśli instalujesz system często, to może powinineś rozważyć korzystanie z maszyn wirtualnych, jest to bardzo wygodne.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/