Re: [WINNT] stary Laptop XP, systemowa na NTFS?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] stary Laptop XP, systemowa na NTFS?
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 15 Jan 2017 20:40:49 +0100
W dniu 15.01.2017 o 20:34, HF5BS pisze:
Moja delikatna sugestia, przepraszam za mój francuski - JEBAĆ KTS, skoro
przeszkadza mu to, co jest w systemie od ponad 20 lat...
Jeśli jednak chcesz robić konwersję NTFS-FAT12/16/32, bardzo odradzam, z

2 powodów co najmniej: 1. bezpowrotnie stracisz ustawienia zabezpieczeń
i zawartość ADS-ów, 2. pojemność katalogu jest limitowana do 65534

Pomyliłem się, KTS wymaga oczywiście NTFS, dobrze że chodzi w ogóle pod XP Service Pack3. Przekonwertowałem na NTFS za pomocą standardowego convert, gdzie konwersja odbyła się przed zalogowaniem do systemu. I system oraz antywirus działa świetnie. Tylko wybrałem Total oraz stąd dwa stanowiska aby mieć bakcup na chmurę 25 giga. Ale filtr backupu nie jest dość wydajny, zamiast tego użyję programu Bacula i będę składał ważne rzeczy na tani linuksowy serwer, może Banana Pi.