Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 18 Dec 2016 12:28:09 +0100
Dnia Sat, 17 Dec 2016 22:02:37 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ciąg dalszy jutro.

Dziwna sprawa - kiedy zakładałem partycję instalatorem XP, ten uparcie
robił ją logiczną na rozszerzonej, jednocześnie ustawiając flagę boot na
następnej partycji NTFS, tej z danymi. Pomogło założenie partycji NTFS
za pomocą gparted. Przy tym, podczas instalacji nie mogłem mieć
podłączonego drugiego dysku (sdb), bo instalator chciał tam instalować
jakieś pliki a że nie było tam partycji zdatnej dla XP, to zgłaszał
problem nie do zwalczenia :)
Tak czy owak, na razie pozamiatane, dzięki wszystkim za rady.
--
Jacek
I hate haters.