Re: [WINNT] Czy to normalne? :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy to normalne? :)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 5 Dec 2016 02:15:06 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:o223kq$tgn$1@usenet.news.interia.pl...
Przepraszam, trzepnąłem babola.
Oczywiście przy FRAGmentacji.

Zdarza się.

Qrde, a sam klnę, jak ktoś się pomyli. Wstyd :(

Nie mam pretensji, spoko, upewniałem się tylko.

Miałem też w rękach jakiś AT-BUS (czyli 40-igłowy IDE) 40MB, rany, jak
mu pozycjoner zgrzytał... Jakby się conajmniej potrójnie zacierał, aż
kusiło kapnąć mu oliwki w łożyska... Typu nie pomnę.

Pewnie jakiś WD.

Hmm... możliwe... choć coś mi bardzo mętnie chodzi raczej Maxtor, niewielka część mechanizmu w przezroczystej obudowie, szkoda, że nie talerze w środku. Hmmm... chyba nawet się sam identyfikował, w każdym razie, chyba nawet pod moją mocną płytą... No, chodził w niej, a tam nie mam predefiniowanych wartości.

To były czasy, gdzie typ dysku był zafixowany w Biosie.

A na takim dysku, jak się uprzeć, dało by się położyć okrojoną Szklarenkę 95, bo 3.11 na pewno.

Najpopularniejszy OIDP był typ 21 oraz 24.

W nowszych maszynach już chyba tego nie mam, ale mam starego lapa Gateway (stuprocentowo sprawnego) i w nim są predefiniowane dyski, a nawet precomp... A teraz dorwałem złoma starego desktopa i się nim, oj, pobawię, dwa stare dyski (3 i 6 GB, ale już z tych nienajstarszych), jeden CDRW, aż się prosi o parę eksperymentów... O ile się uruchomi to wtedy podziałam z predefami, co będzie, jak się nie zgodzi? Co zwalone wyleci, a reszta na złożenie czegoś innego do zabawy... Na razie myję, co można umyć, odkurzam, czego umyć nie można... tak, mocno zakurzoną płytę główną wsadzam pod prysznic, zresztą... https://www.youtube.com/watch?v=5GivbpvLpm4 :)) Tyle, że używam raczej samej wody (na filmie jest z detergentem), choć gorącej, z kranu, potem suszę.

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.