Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 18 Dec 2016 01:12:55 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Dec 2016 00:02:36 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <o34g6b$f8p$1@node1.news.atman.pl>
 od "HF5BS" <hf5bs@t.pl>  :

>Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w
>wiadomości kica5cp25uho9std80afaf35v1865g9tkh@4ax.com">news:kica5cp25uho9std80afaf35v1865g9tkh@4ax.com...
>
>Po numerze, jaki mi kiedyś wywinął GParted, jestem ostrożny w jego używaniu.

No i trzeba być ostrożnym, ale dla mnie to najlepszy edytor, nawet
całe dyski nim kopiuję, nigdy mnie nie zawiódł.
Ale jak ktoś ma pecha, to i palec w doniczce złamie.
Hardkorowcy partycjonują edytorem tekstowym, najpierw robimy sobie
opis partycji w specjalnym formacie w pliku tekstowym dupa.txt, a
potem:
sfdisk /dev/sda < dupa.txt
Jak kogoś razi dupa.txt to stosuje awruk.txt i po problemie.

>Hidden nie wystarczy?

W tym przypadku najprawdopodobniej nic specjalnego nie trzeba
kombinować, ale Jacek nie podał dokładnej topologii partycji, więc na
dobrą sprawę nie wiadomo co jest grane.
Jakiś maluśki spisankiewicz czy szkiconkiewicz(a może
screenionkiewicz) by się przydał.
--
"Mamy bowiem próby zastąpienia teorii ewolucji kreacjonizmem
mamy próby zastąpienia nauk medycznych ideologicznie