Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwne instalowanie Xp
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2016 22:02:37 +0100
Dnia Sat, 17 Dec 2016 20:52:12 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał(a):

> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 17 Dec 2016 19:41:51 GMT
>  doszła do mnie wiadomość
> <XnsA6E1C85FB89F1PanElektronik@localhost.net>
>  od PiteR <email@fauszywy.pl>  :

> A, już widzę co Jacek zrobił, instalator Windows nie zrobił aktywnej
> tej partycji, a swoje pliki startowe wsadził na aktualnie aktywną.
> Wystarczy gpartedem ją zrobić(pilnować align), aktywować i dopiero
> wtedy instalować.

Eeee trochę nie tak :) Niestety, pierwsza partycja była zakładana przez
instalator jako logiczna na rozszerzonej (extended). Jak obejrzałem
partycje na gparted (linuks live) to się zorientowałem. Niestety, nawet
jak skasowałem tą extended i założyłem z pomocą gparted partycję primary
NTFS w wolnym miejscu, instalator dalej widzi ją jako D a następną NTFS
z danymi jako C. I tu wymiękam... :) Ciąg dalszy jutro.
--
Jacek
I hate haters.