Re: [WINNT] [ot] struktura katalogow portalu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] struktura katalogow portalu
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 15 Dec 2016 22:54:00 GMT
Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Przecież Ci napisał, że nie znajdzie, bo jak miałby wpaść na tę
> nazwę? Jedyna opcja to jak sam zrobisz link.

napisał

"Chyba, że masz te zdjęcie podlinkowane w jakimś pliku html -- wtedy
tak."

to dalej pytam czy 5eue4HRTs3yurdr6s4dfvssdiss3.jpg podlinkowany w
5eue4HRTs3yurdr6s4dfvssdiss3.html jakikolwiek teleport znajdzie
czy nie. Czy są grabery szukające metodą brute force czy nie?

Czyli musi być index.html, index.php lub start.html żeby graber poszedł
po linkach? Czy bez tych plików mogę uważać zdjęcie za zabezpieczone
hasłem?

Pytam bo wystawianie zdjęć zaszyfrowanych jest kłopotliwe dla
niegramotnego odbiorcy. A tak wysyłam mu link i z głowy.

--
Piotrek

Let me see your war face.