Re: [WINNT] szybsze bootowanie (hmm... ) - stosujecie to?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] szybsze bootowanie (hmm... ) - stosujecie to?
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 2 Dec 2016 21:57:35 +0100

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:5841a53e$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
Jaja sobie robisz z niego czy jak?
A co w tym dziwnego?
Mi też w około 7 sekund Windows 7 wstaje od zakończenia POST'owania się BIOS'u. Nawet tych ekranów "witam" czy jakoś tam nie widać, bo po 3 sekundowym logo Windows jest tylko mignięcie i pulpit gotowy do działania.

Ja tylko dociekam, jaki był fizycznie stan wyjściowy. Jeśli z pełnego restartu, nie z hibernacji, to tylko się cieszyć!

--
...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.