[WINNT] Czy to normalne? :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czy to normalne? :)
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 2 Dec 2016 03:25:36 +0100
Taka próba...
Zestaw plików, głównie tekstowych, 404 MB.
Komputer - WinXP SP3 pro 32bit, proc 2 rdzenie.
3 GB @ 2x2800 MHz (więc chyba nie taki słaby)
Pakowanie plików z tego zestawu RAR5 z największym słownikiem, oraz ZIPem, z Total Commander-a.
Czasy, siadajcie...
RARem, pakowanie trwało 28 minut 20 sekund, ZIPem 16:10.
No, Panowie, strzelajcie, czemu tak koszmarnie długo...?!
Przyczyna wyłączyła mnie na 2 dni, zanim temat wyprostowałem...
(już i tak o wiele za dużo podpowiedziałem...) :)
(odpowiedź podam po drugim pytaniu, ironiczno-precyzującym...)
(a poruszyć chcę problem lekceważony i mało zabawny)

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"