Re: [WINNT] Punkt przywracania czy załatwi sprawę?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Punkt przywracania czy załatwi sprawę?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 3 Nov 2016 03:35:43 +0100
suryga@gmail.com w
101a9a01-5ed5-4d4b-af2f-f4849d10aed8@googlegroups.com">news:101a9a01-5ed5-4d4b-af2f-f4849d10aed8@googlegroups.com
Byłem u siostry we Wszystkich Świętych
i znowu spędziłem kilka godzin.
- jakieś wyskakujące okienka (malware)
- trzy antywirusy
- namieszane w ustawieniach dźwięku (nie działał)
- i inne jakieś dziwne przypadki.
I powiem szczerze że coraz mniej już mi się chce grzebać.
Na reinstalację systemu za każdym razem nie mam ochoty
bo kopiowanie dokumentów i programów które akurat są potrzebne.
I pytanie czy przywracanie systemu załatwi mi sprawę ?
Chodzi mi szczególnie o wirusy?

raz:

- antywirusem (rada: z www antywirusa: drweb, sciagasz tylko plik
cureit.exe, zero instalacji -->
http://download.geo.drweb.com/pub/drweb/cureit/cureit.exe)

-  (!) adwcleaner

- Malwarebytes' Anti-Malware

- (!) SUPERAntiSpyware (krytykuja, ze niebezpieczny; mam inne zdanie: b.b.
czujny, ogladasz bacznie pozycja po pozycji w wyniku skanowania i wywalasz
dopiero wowczas)

a potem instalacja "nakladkowa", reperujaca, bez niszczenia tego co juz jest
w systemie.