Re: [WINNT] [xp] Skrót klawiaturowy dla znaków ° oraz §

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [xp] Skrót klawiaturowy dla znaków ° oraz §
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 10 Oct 2016 00:37:53 +0200
W dniu 2016-10-10 o 00:23, Animka pisze:
Euro (waluta) €
   ALT+0128 = €Paragraf §
   ALT+21 = § Stopień °
   ALT+0176 = °
Animko, kiedyż Ty nauczysz się... czytać?! I to *zanim* napiszesz, marnując czas swój, no i nieuprzedzonego, skołowanego czytelnika Twych bez-cennych spostrzeżeń. Czyżbyś przeoczyła, że wątkotwórca:
W dniu 2016-10-09 o 14:59,  ąćęłńóśźż pisze:
> [...]

i dalej:

A Ty, jakby tego nie było, piszesz całkiem "pod włos" owych wyjaśnień.
Ogarnij się dziewczyno / kobieto !