Re: [WINNT] [ot] firefox - awaria

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] firefox - awaria
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 6 Oct 2016 21:57:01 +0200
HF5BS w news:nt65at$ekr$1@node2.news.atman.pl
Użytkownik "Piotr aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:nt63dv$1j1$1@dont-email.me...
Macie pomysl, jak wykonac jej sensowna DETEKCJE, by nie wrozyc z fusow?
Plik lock w katalogu profilu? Nie wiem jak będzie pod windowsem ale pod
linuksem plik lock jest symlinkiem. To tak na 90%.
Nie widzę przeszkód, w moim XP, parę programów założyło mi już, własne dowiązania do plików. Charakteru dowiazań nie badałem, gdyż program odinstalowałem i wyczyściłem pozostałości.

symlink powiadacie...
Tylko zwracam uwage na to, ze oba ff *portable* sa prawie identyczne - drugi jest wzorcowy, nowy - i dziala ok. Pierwszy natomiast cos tam zapewne ma w katalogach z powodu uzywania , ale z pewnoscia nie pochodzi to dodatkowe z jakichkolwiek moich dzialan ustawieniowo-wzbogacajacych, bo wszystko wykasowalem. Na zmiane robie je domyslnymi przegladarkami i ten "stary", uzywany i wyczyszczony - zle reaguje na klik w jakikolwiek *.url. Zachowuje sie tak, jakbym klikal nie w url, ale w firefox.exe - zabrania uruchomienia drugiegiej instancji ff.
Za chwile ten nowiutki ff - juz tego nie zabrania.
No to jaki tu symlink...?