Re: [WINNT] [ot] firefox - awaria

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] firefox - awaria
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 6 Oct 2016 20:32:14 +0200

Użytkownik "Piotr aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:nt63dv$1j1$1@dont-email.me...
Macie pomysl, jak wykonac jej sensowna DETEKCJE, by nie wrozyc z fusow?
Plik lock w katalogu profilu? Nie wiem jak będzie pod windowsem ale pod
linuksem plik lock jest symlinkiem. To tak na 90%.

Nie widzę przeszkód, w moim XP, parę programów założyło mi już, własne dowiązania do plików. Charakteru dowiazań nie badałem, gdyż program odinstalowałem i wyczyściłem pozostałości.

Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"