[WINNT] Office 2016, windows 10, domena: nie można zapisać pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Office 2016, windows 10, domena: nie można zapisać pliku
From: MT <marek.grupy@gmail.com>
Date: Sun, 2 Oct 2016 12:32:09 -0700 (PDT)
Jak w temacie, a nie można zapisać z powodu ustawienia zasad.

1. Dodałem folder do zaufanych
2. ustawiłem (wyłączyłem) blokowanie plików
3. Na pasku informującym o blokadzie nie ma przycisku "zapisz" (coś w tym
rodzaju). Pewnie blokadę narzucił serwer (win 2012). Jak to ustawić, żeby
działało ? (na pulpicie się zapisuje, ale ma się zapisywać wszędzie na dysku i
udostępnionych folderach serwera)
Jak to ustawić ? (proszę w miarę łopatologicznie:to moje pierwsze kroki...)

  • [WINNT] Office 2016, windows 10, domena: nie można zapisać pliku, MT <=