Re: [WINNT] [ot] dodatek do firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] dodatek do firefox
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 1 Oct 2016 19:44:12 +0200
On Sat, 1 Oct 2016 13:55:25 +0200, maniek wrote:

> To te 190 stron musisz mieć mega proste, typu wklejone obrazki bez żadnych
> wodotrysków, skoro ci się FF nie wywraca.

Mam obecnie 317 stron i też mi działa, dziwne, nie?
Ale używam kilku ciekawych dodatków:
BarTab Lite X
Free Memory
NoScript

i coś dla autora wątku:
Vertical Tabs Reloaded - zakładki ułożone pionowo, o wiele lepszy patent
niż poziomo, gdy używa się otwartych wiele stron

> Dziś alternatywna przeglądarka typu Palemoon bazujące na FF dziwne, że
> potrafi mieć instalkę o wadze 1/2 Firefoxa, a robi to samo i nie wygląda jak
> pejsbukowy gej.

Sprawdź Cyberfoxa, ostatnio męczę wersję x64 i jest fajniutka.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka