Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Sun, 25 Sep 2016 15:39:52 +0200
"Piotr B. [pb2004]"
Wiem że w obecnych czasach modne jest okazywanie swojej niewiedzy ale
bez przesady. Jest archiwum web i nawet laik komputerowy zobaczy w nim
różnice między stronami 15 lat temu i teraz.

Jeżeli przywiązanie do najprostszych rozwiązań uważasz za niewiedzę to odejdź w pokoju. Jestem z tej grupy ludzi, którzy do przekazania treści i kilku zdjęć obrazujących opisywane zagadnienie na stronie nie potrzebują dziesiątków skryptów, z-jav, skaczących węży, głupkowatych animacji z kręcącymi się kółkami, wysuwanych zakładek. Ten postęp przypomina mi "wstawię sobie do auta niebieskie LED-y zamiast postojówek, ale będzie czad!!!" Co ta twoja wypasiona współczesna strona umie POTRZEBNEGO do przekazania treści, więcej niż strona z roku 2000 gdzie obsługiwała ją bez czkawki prosta przeglądarka z instalatorem ważącym 15MB. Rozumiem, że jak się strony wystroiło g.... to musi być teraz do tego oblepiona g... przeglądarka, która to g... umie wyświetlić, bo inaczej oglądający jest głupi skoro nie kocha tych skączących nowości. Nastała era pejsbuka i wmawianie, że idzie jakość, nowoczesność.