Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Sat, 24 Sep 2016 01:38:09 +0100
W dniu 2016-09-24 o 00:20, JaNus pisze:
W dniu 2016-09-24 o 00:48, PM pisze:
Zastanawia mnie kiedy ktoś wyśle bombkę do siedziby microshitu :/

Będą o tym wiedzieli, zanim jeszcze delikwent dojrzeje do tego aktu
desperacji.
A to dzięki analizie jego poczynań, np. to, co napisałeś, spowodowało,
że masz już przyznaną odpowiednią kategorię zagrożenia  ;-)

I dobrze, może mi chociaż jakąś flaszkę przyślą w ramach przeprosin ;)

Zrestartowało mi system bez jakiegokolwiek ostrzeżenia, potem mielił przez prawie godzinę. Dobrze że zdążyłem zapisać robotę, bo chyba bym se w łeb strzelił :/ Niewiem jak bardzo trzeba mieć nasrane we łbie, żeby wymyślić taki sposób aktualizacji, dawniej można było określić godziny kiedy ma się aktualizować, a teraz mogę co najwyżej podać godziny kiedy komp jest użytkowany i to tylko w rozstrzale max 12h.

--
PM