Re: [WINNT] Co to jest COM Surogate?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co to jest COM Surogate?
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 13 Sep 2016 08:52:51 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:nr7ep9$2qch$1@adenine.netfront.net...
Człowiek uczy się na swoich błędach, ale ten proces mnie intryguje i nie
mogę doprowadzić do tego, żeby mi się nie pokazywał w uruchomionych
procesach.

Sprawdź sobie np proces explorerem co trzyma ten plik i może tak dojdziesz.

Zdarzyło mi się czyścić komuś policyjnego wira.
Próba wiele nie daje. Ale pomyslałem sobie, że zobaczę, jakie procesy mi się odpalają. Na liście czysto, ale w pewnym momencie, mignął mi na moment OIDP, csrss.exe. I wszystko by grało, ale przyuważyłem, że uruchomił się nie z konta systemowego, lecz z konta użytkownika. Szybko złapałem skurwiela za rogi, bo juź wiedziałem, czego szukać. Pozagnieżdżał się w najdziwniejszych miejscach, jakie mógł wybrać. Dałem stopniowo radę dziadowi. Tak więc, nie tylko, co się uruchamia, ale i skąd się uruchamia. (A w bonusie - co uruchamia)

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

---
antywirusowe Avast.