Re: [WINNT] Już po północy znikną powiadomienia Win 10 :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Już po północy znikną powiadomienia Win 10 :)
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 5 Aug 2016 18:36:21 +0200
Proces atm <_@vp.pl> zwrócił błąd:

> I jeszcze taki "pozytywny"
> akcent:http://www.dobreprogramy.pl/Po-aktualizacji-Windows-10-Skype-wciskany-na-sile-awarie-i-narzekania,News,75208.html

Mnie Skype się wcisnął niedawno na Viście, mimo że nawet W10 tam nie
wciskają :) Przeglądałem co mi tam zajęło trochę miejsca (zawsze mam
tylko z 1 giga, więc wszystko widać) i się zdziwiłem. Zainstalowała się
też (albo odnowiła) usługa o nazwie Skype Updater. Po prostu ta firma
tak ma.

Dla porządku dodam że Skype miałem od dawna zainstalowanego, ale ostatni
raz używałem w roku 2012. Teraz o sobie przypomniał. Przy czym jest to
"ważna aktualizacja" już od kilku lat, ale ostatnio windows update na
Viście mi szaleje, np. jeśli usługa jest aktywa to zajmuje zawsze 25%
procka (czyli jakby w sumie jeden rdzeń), muszę ją wyłączać, bo odbija
się to na wydajności systemu. Dziwne rzeczy.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.