Re: [WINNT] Już po północy znikną powiadomienia Win 10 :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Już po północy znikną powiadomienia Win 10 :)
From: atm <_@vp.pl>
Date: Wed, 3 Aug 2016 14:18:00 +0200

Właśnie jestem po "powrocie" z W10 na W7.
Na W10 jednak kompy bardziej mi się wentylowały wiatrakami, jakby miały
więcej do dźwigania. A nie lubię hałasu wentylatorów. Druga sprawa, że
nie mogłem zapanować nad automatycznym usypianiem mi kompa z Win10 po
paru minutach bezczynności. W ustawieniach wszędzie wpisałem 5 godzin, a
on uparcie po kilku minutach przechodził w stan uśpienia. Interfejs
jednak zalatuje tabletem z różnych miejsc. Wróciłem do normalności.

U mnie ogolnie ok, nie widze wiekszej ilosci przypadlosci w stosunku do W7, sa tylko nieco inne ;) Tak czy siak nie ma raczej odwrotu, MS wszelkie nowosci bedzie wprowadzal jedynie w W10. Juz teraz DX12 jest tylko dla najnowszej wersji systemu i kazdy ko bedzie chcial w najnowszych produkcjach skorzystac z nowych ficzerow nie ma wyjscia.