Re: [WINNT] [ot] OE - jak zlikwidowac ten komunikat?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - jak zlikwidowac ten komunikat?
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 25 Jul 2016 09:48:11 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:579544eb$0$660$65785112@news.neostrada.pl...
Daj mu, żeby często sprawdzał automatycznie

wiem, na automacie nie ma problemu, po prostu daje na belce dolnej znaczek zolty o problemie i jedzie dalej.
zalezy mi jednak tez na wygodnym recznym sprawdzaniu.

Rozumiem... Ale coś mi się widzi, że bez grzebania w zasobach, czy przechwycenia okienka, to się nie obędzie.

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski