Re: [WINNT] [ot] OE - jak zlikwidowac ten komunikat?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - jak zlikwidowac ten komunikat?
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 24 Jul 2016 22:09:37 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:57950749$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
http://i.imgur.com/vDaW2xM.png - jak zlikwidowac ten komunikat? tzn.: nie ma sie pojawiac. (upierdliwy jest: sprawdzanie paru kont i jesli na ktoryms wyrzuci z wiadomych powodow ten komunikat - dalej nie sprawdza poczty, czeka na klikanie tak/nie, by kontynuowac)

Daj mu, żeby często sprawdzał automatycznie (mój robi to co 5 minut, można najczęściej co minutę), a dla felernego konta skróć timeout do 30 sekund (bardziej się nie da), wtedy, jeśli będzie cyklicznie sprawdzać pocztę i jorgnie się na jakimś koncie, pójdzie dalej, a mniejszy timeout, to w razie czego krótszy cykl. Jeśli pojedzie na automacie, to nawet, jak się komunikat pojawi, jest szansa, że dokończy cykl. Za to właśnie tak sie zatrzyma, gdy puścisz go ręcznie. Chyba, że ci Hamster coś miesza, bo co innego może być na localhoście? Tyle na razie, też mam ten problem niekiedy, ale jest tak marginalny, że nie postępowałem inaczej, niż to, co przed chwilą podałem.

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski