Re: [WINNT] canoscan lide 500f

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] canoscan lide 500f
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 Jul 2016 18:14:52 GMT
Witaj rs, 15 lip 2016 w
news:57891876$0$4519$c3e8da3$b280bf18@news.astraweb.com napisałeś/aś:

> ło jezu. ale ekwilibrystyka, ale dzieki. zobacze, moze sie da tak to
> zmajstrowac. <rs>

W win 7 to jest w:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion]
"ProductName"="Windows 7 Professional"
W win 10 powinien być ten sam klucz, więc zmień na na system, na którym
powinno działać
Wcześniej najlepiej usunąć/odinstalować sterowniki do skanera, a jescze
lepiej usunąć go z menadzera(pokaż ukryte urządzenia)
No i chyba nic się nie zmieniło - najpierw instaluje się stery a potem
podłącza urządzenie.