Re: [WINNT] canoscan lide 500f

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] canoscan lide 500f
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 Jul 2016 16:10:19 GMT
Witaj rs, 11 lip 2016 w
news:5783105f$0$9122$c3e8da3$5d8fb80f@news.astraweb.com napisałeś/aś:

> jest prosty skaner canona canoscan lide 500f. na kompie, do którego
> jest podpięty, został zainstalowany Win10. canon nie wspomaga już
> tego modelu dla tego systemu operacyjnego.
> czy jest jakaś możliwość korzystania z tego skanera pod WIndows10?
> z góry dzięki za poradę. <rs>

Kiedyś miałem jakiś skaner mustek - nie chciał, czy nie było sterów pod 7
Znalazłem sposób. Nie wiem, czy pamiętam wszystkie szczegóły, ale
należało zmienić w rejstrze windows wartość klucza określającego wersję
systemu, mw. ProduktID, czy info z Microsft Windows 7 Profesional na
nazwę windows 2000 i dopiero zainstalować sterowniki. Potem można było
przywrócić poprzedni wpis i skaner działał. Może coś analogicznego?