Re: [WINNT] Win 7 Loader XE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 7 Loader XE
From: SuwarKa <suwarka@wp.pl>
Date: Fri, 15 Jul 2016 12:34:39 +0200
W dniu 2016-07-11 o 18:40, SuwarKa pisze:
Serdecznie witam! Jakiś czas temu, mając Windows 7, zainstalowałem Win
10. Microsoft namieszał mi niestety z hasłem logowania, więc powróciłem
do Siódemki.  Niestety Microsoft dodał mi informację, że mam nielegalny
system.  Poczytałem trochę w internecie i wgrałem Win 7 Loader XE. Cały
czas nie byłem zadowolony z efektu i gdy pojawiła się kolejna informacja
od Microsoftu, że mogę zainstlować na czysto  powtórnie 10-kę,
skorzystałem z tego. Niestety przy wgrywaniu systemu pojawia mi się
zarówno Windows 10, jak i ten Win7 Loader XE, pomimo iż ten program
usunąłem. Po prostu dokonał zapisu w boot-sektorze. Czy ktoś ma pomysł,
jak się tego pozbyć? Nie chciałbym jednak powtórnie wgrywać tego Loadera.

Znalazłem rozwiązanie. Może się komuś przyda. Nowy EasyBCD usunął wpis w sektorze rozruchowym.